Λέμε ΟΧΙ ,στην παράγραφο 1 του άρθρου 7 του Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας
Αγαπητοί Γονείς ,
Σήμερα 3/2/2017, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κατέθεσε στην Βουλή Σχέδιο Νόμου με τίτλο : « Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και...άλλες διατάξεις ».
Στο κεφάλαιο γ΄και στην παράγραφο 1 του άρθρου 7, το υπουργείο θεσπίζει και ο καθοριζει έναν Ενιαίο Αριθμό Μαθητή για κάθε μαθητή πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο θεωρεί το υπουργείο , εξαιρετικά σημαντικό, προκειμένου κάθε μαθητής να ταυτοποιείται μονοσήμαντα και να παρακολουθείται η πορεία του στα σχολικά έτη φοίτησης, ανεξάρτητα από τις μονάδες ή τις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες φοιτά, με απόλυτο σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα.
Το ΔΣ του Συλλόγου μας, έχοντας υπόψιν :
Σήμερα 3/2/2017, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κατέθεσε στην Βουλή Σχέδιο Νόμου με τίτλο : « Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και...άλλες διατάξεις ».
Στο κεφάλαιο γ΄και στην παράγραφο 1 του άρθρου 7, το υπουργείο θεσπίζει και ο καθοριζει έναν Ενιαίο Αριθμό Μαθητή για κάθε μαθητή πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο θεωρεί το υπουργείο , εξαιρετικά σημαντικό, προκειμένου κάθε μαθητής να ταυτοποιείται μονοσήμαντα και να παρακολουθείται η πορεία του στα σχολικά έτη φοίτησης, ανεξάρτητα από τις μονάδες ή τις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες φοιτά, με απόλυτο σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα.
Το ΔΣ του Συλλόγου μας, έχοντας υπόψιν :
1) Το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο σας κοινοποιούμε ΕΔΩ
2) Το Άρθρο 5 του Συντάγματος , το οποίο σας κοινοποιούμε ΕΔΩ
3) Το Άρθρο 16 του Συντάγματος, το οποίο σας κοινοποιούμε ΕΔΩ
4) Την Διεθνή Σύμβαση για τα δικαιώματα του Παιδιού, την οποία σας επισυνάπτουμε ΕΔΩ
Συμπεραίνουμε ότι :
Η προσωπική ελευθερία του ανθρώπου είναι υλική, πνευματική και κοινωνική. Και στις τρεις εκφάνσεις της μπορούμε να αναγνωρίσουμε το σεβασμό που πρέπει να έχουν τα παιδιά
από τους υπόλοιπους ανθρώπους του κοινωνικού συνόλου, από την οικογένειά τους και από το κράτος, καθώς και την προστασία της ελευθερίας τους από το κράτος. Τα παιδιά πρέπει να είναι ελεύθερα, να μην είναι υπόδουλοι σε κανέναν. Να κινούνται ελεύθερα αλλά πάντα με την επίβλεψη όσων ασκούν την επιμέλειά τους. Πρέπει επίσης να αναπτύσσουν ελεύθερα την προσωπικότητά τους και να μη γίνονται σε καμία περίπτωση δέκτες καταπίεσης μέσα στο οικογενειακό τους περιβάλλον. Η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας αποτελεί αντικειμενική αρχή και θεμελιώδες μητρικό δικαίωμα και κατοχυρώνεται στο άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος. Στην παράγραφο 2 του ίδιου άρθρου ορίζεται ότι « Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους…..», αλλά και από τις Διεθνής Συμβάσεις των ατομικών & κοινωνικών δικαιωμάτων του ατόμου.
από τους υπόλοιπους ανθρώπους του κοινωνικού συνόλου, από την οικογένειά τους και από το κράτος, καθώς και την προστασία της ελευθερίας τους από το κράτος. Τα παιδιά πρέπει να είναι ελεύθερα, να μην είναι υπόδουλοι σε κανέναν. Να κινούνται ελεύθερα αλλά πάντα με την επίβλεψη όσων ασκούν την επιμέλειά τους. Πρέπει επίσης να αναπτύσσουν ελεύθερα την προσωπικότητά τους και να μη γίνονται σε καμία περίπτωση δέκτες καταπίεσης μέσα στο οικογενειακό τους περιβάλλον. Η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας αποτελεί αντικειμενική αρχή και θεμελιώδες μητρικό δικαίωμα και κατοχυρώνεται στο άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος. Στην παράγραφο 2 του ίδιου άρθρου ορίζεται ότι « Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους…..», αλλά και από τις Διεθνής Συμβάσεις των ατομικών & κοινωνικών δικαιωμάτων του ατόμου.
Το Γραφείο Τύπου του ΔΣ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου